Evo 6.2 and virus scanner

Locked
Csuleiman
Posts: 712
Joined: Wed Mar 07, 2012 3:07 pm

Evo 6.2 and virus scanner

Post by Csuleiman » Thu Nov 10, 2016 12:40 pm

Sehr geehrte Kunden,

leider kommt es immer wieder vor, dass DIALux evo von diversen Virenscannern fälschlicherweise als gefährlich eingestuft und geblockt wird. DIALux evo enthält keine Malware. Das Setup ist mit unserem Zertifikat digital signiert, um sicherzustellen, dass die Datei nicht verändert wurde und Sie sicherstellen können, dass Sie die Originalsoftware installieren. Aus organisatorischen Gründen ist es uns leider nicht möglich, das problemlose Zusammenspiel mit jedem Virenscanner sicherzustellen. Wir möchten Sie daher bitten, DIALux evo bei Problemen mit Ihrer Antivirensoftware auf die Whitelist/Ausschlussliste zu setzen und DIALux evo als vertrauenswürdige Anwendung einzustufen.

Sollten Sie Probleme im Zusammenhang mit DIALux evo und Ihrer Sicherheitslösung bemerken, wenden Sie sich bitte an unseren Support (support@dial.de).

Freundliche Grüße,
Ihr DIAL Support Team

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear users,

Unfortunately sometimes it happens that DIALux evo is falsely classified and blocked by various virus scanners. DIALux evo is not a malware. The setup is digitally signed with our certificate to ensure that the file has not been modified and you can ensure that you are installing the original software. For organizational reasons, it is unfortunately not possible to ensure the trouble-free interaction with every virus scanner. We would therefore ask you to put DIALux evo on the Whitelist / exclusion list in case of problems with your anti-virus software and to classify DIALux evo as a trustworthy application.

If you experience problems with DIALux evo and your security solution, please contact our support team at support@dial.de.

Kind regards,
Your DIAL Support Team

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest